انگار همين ديروز بود (قسمت اول) ....

نمي دونم چي اولين بار باعث شد عاشقت بشم

اون لبخند شيرينت با يه دسته گل وحشي توی بغلت

توي عكسي كه براي پروفايلت گذاشته بودي!

يا اون نگاه معصوم و بي قل و غشت كه مي گفت

اين آدم هيچي تو دلش نيست جز محبت

نميدونم فهميدي با چه ترفندي دلتو به دست آوردم يا نه

ولي خوب ميدونم با سادگي تمام دل من رو مال خودت كردي

مني كه تا قبل از آشنايي با تو هنوز معني عشق واقعي رو نميدونستم

و جه كردي با اين دل........

خودت بهتر از هر كسي ميدوني حافظه من خيلي ضعيفه

براي سپردن تك تك خاطرات در كنار تو

ولي يه مرور كلي كردم به خاطراتم طي شش سال در كنار تو بودن

از اول آشنايي تا .....

يادمه اولين ديدار بعد مدتي صحبت و آشنايي

ميدون آزادي بود ضلع شمال شرقي

اولين كادو رو اون روز بهت دادم

فكر كنم اولين قدم زدن رو با هم كاخ سعد آباد داشتيم

روزي كه يه دوست بهت زنگ زد و مجبور شدي كنار من جواب تلفن شو بدي

محكم دست منو تو دست گرفته يودي و فشار ميدادي و با اون صحبت ميكردي

آره ميفهميدم اونقدر مهربون بودي كه دل هيچكسي رو نمي شكستي

اولين شعر رو برام روي نيمكت همون جا خوندي

از کتاب شعر فريدون مشيري که از توی کیفت بیرون آوردی

شعري كه براي من شد سمبل عشقمون

"تو كيستي كه من اينگونه بي تو بي تابم"

يادته نيمكت سيماني يخ بود؟

و تو براي اينكه من سردم نشه گوشه پالتوتو انداختي زير من؟!

و اين اولين چيري يود كه من از عشق درك كردم

((صخره))

گریه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:, | 23:39 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز